آموزشی

نکات مهم هنگام کار سشوار صنعتی

در زمان کار با سشوار صنعتی مراقب باشید به دستگاه ضربه وارد نشود،هنگامی که دمای سرامیک المنت خیلی بالا برود، با کوچکترین ضربه ای می‌شکند .
حین کار با سشوار صنعتی در دمای بالا در بازه های زمانی ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ،به دستگاه حدود ۵ دقیقه استراحت بدهید .
با توجه به ساختار سشوار صنعتی معمولا هوا از دو طرف بدنه به درون مکیده می‌شود. دریچه‌های هوا را تمیز نگه دارید تا هوای مورد نیاز دستگاه تامین شود.
با رعایت این نکات ساده میتوانید مدت طولانی از سشوار صنعتی استفاده نمایید و از سهولت کار با آن بهره ببرید .
فاصله مناسب سشوار با قطعه کار را در نظر بگیرید. یک لحظه غفلت ممکن است به سشوار و قطعه کار آسیب جدی وارد کند. فاصله استاندارد حدود ۱۰ الی ۲۰ سانتی متر است. اگر این فاصله رعایت نشود، هوای گرم درون سشوار به درستی تخلیه نمی‌شود و از طرف دیگر هوای گرم خروجی مجددا به درون سشوار مکیده می شود و این شرایط می تواند آسیب جدی به برد اصلی و سشوار صنعتی شما وارد نماید.
سعی کنید سشوار را به صورت مستقیم و عمودی روی زمین قرار دهید.با توجه به ساختار سشوار صنعتی معمولا هوا از دو طرف بدنه به درون مکیده می‌شود. قرار دادن دستگاه روشن بر روی طرفین می‌تواند مانع رسیدن هوای کافی به درون دستگاه شود، علاوه بر این ممکن است اشیا ریز به همراه هوا به درون دستگاه کشیده شود و دریچه های ورودی هوا را بپوشاند که در طولانی مدت به ابزار آسیب میرساند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *